Je product retourneren

Ook bij ons kan het voorkomen dat u niet gelukkig bent met een ontvangen product, dat is vervelend maar belangrijker is dat het wordt opgelost.

 

Wanneer u niet tevreden bent over een aangekocht product neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een email.  We kunnen dan overleggen wat de beste oplossing is.

 

Wilt u iets naar ons opsturen neem dan altijd vooraf contact met ons op. U ontvangt dan per email een RMA nummer en de instructie hoe u zending aan ons toe te sturen. Na ontvangst van uw zending ontvangt u een ontvangst bevestiging en informeren wij u over het verdere verloop.

 

Is uw card printer defect neem dan contact met ons op om een afspraak te maken voor een bezoek van onze product specialisten of voor het opsturen naar onze service en support afdeling. Wanneer u een bezoek van een product specialist wenst, houdt dan rekening met onze voorrijkosten a € 90,-- excl. b.t.w. Wanneer u ons een defecte printer toestuurt voor een reparatie berekenen wij altijd € 36,50 voor onderzoekskosten.

 

Wilt u van een product een grotere hoeveelheid als vermeld op onze website, neem dan contact met ons op en indien mogelijk maken we dan een gerichte aanbieding voor u.

Categorieën: Klantenservice Retourneren en ruilen
© - Adivo BV